Thursday, February 12, 2009

Kemensah oh Kemensah....

trip kitaorg aritu masa thaipusam tidakler jauh mana pun, kt Kemensah je belakang zoo tu...budget ciput, tempat pun mestilah ala kadar je kan..planning actually kul 11 gitu tp biasalah kekadang kite merancang tuhan menentukan ( alasan baik punyer)..at last lepas zohor dalam kul 2 lebih baru bertolak. sampai kt zoo je dh kul 3.oo ptg, kena tunggu lagi orang, org penting lagi, kira mastermind la dlm aktiviti hari tu. tungu punya tunggu dekat kul 4 baru sampai...penantian suatu penyiksaan sungguh...
ha cuba tgk anak aku, dh macam cacing kepanasan dah menunggu, x kasi keluar, kepala pun jadilah

baru sedar ke mama kat belakang nih, dh ko pijak2 mama..kesian aku


ginilah rupa kami anak beranak, angin pun dh naik kepala...lapar tul kitaorg masa ni...

ewah2 konon2 tu tengah marah la...kontrol bang kontrol..

inilah rupanya tempat picnic kitaorg....ala2 sunway lagoon yg x berapa nk jadi..tp secara jujurnya aku cam x berapa suke sangat coz air dia x best, x de mood nk mandi


pondok ni kitaorg sewa dengan RM 35 termasuk parking.. pondok dia simple..x de apa2 pun dalamnyer..cuma kalau nk baring2, lepak, sembahyang ke ok la



aku duk santai tepi kolam je...anak aku pun aku x lepaskan, bagi dia main kat tepi2 je...sbb aku tgk air diam cam dlm jer...n yg paling penting aku was2 dengan air dia, bukan apa anak aku ni kulit dia memang sensitif...kang balik duk tergaru2, boleh datang masalah nanti.




pose2 istimewa anak dan mak...wah mesra gitu kan...


kitaorg ada wat barbecue aritu, ada, ayam, hotdog, ikan talapia n ubi manis...best giler...yg tukang membakarnya, biras aku ngan adik dia...pandai sungguh, elok2 je makanan tu masak...banyak aku makan, si kenit tu lagilah x yah citer...so layan je la gambo kt bawah ni...




memandangkan sampai pun dh petang sangat, balik pun lambat gak...sib baik pondok tu ada lampu...tapi suspen gak sebab tetiba letrik x de untuk 15 minit...meraban2 nak packing balik....kita org berangkat balik dalam kul 9.30 malam...

0 comments: