Saturday, February 7, 2009

besday my laling...

minggu bulan ni memang bulan mensengkekkan aku, nk tau kenapa, sebabnya besday anak aku ngan hus aku selang 3 hari je, 4 feb ....pandai sungguh diorg ni berpakat2 nk kenakan aku kan....x pelah....janji bulan2 lain aku dh x duk pening cmner nk kosongkan wallet aku...walaupun besday hus aku on 4th feb tp kitaorg x celebrate on that day jugak coz atas permintaan besday man sendiri dia nk sambut hari jumaat dimana malam tu leh sambaut santai2 n x terkejar2 waktu nk keje esoknya...ikut suka bang oiii....den ikut aje. pilihan tempat jamu selera aku yg pilih, iaitu Restoran Nelayan, aku wat reservation 3 hari lebih awal coz takut ramai org..nk tau kenapa pilih tempat ni sebab aku x pernah g...wakakah....org dah duk 3, 4 kali g...aku je yg yg x sampai2 lagi...dan yg penting hus aku pun x pernah g...so idok ler cam aku je yg jakun..balik keje, hus aku amik kul 6.30 ptg..terus g sbb dia kata takut jam, sampai sana lebih kurang kul 7.15, jejalan jap kt tasik sebab anak aku bising nak turun kete nk g tgk air..masuk maghrib je, kitaorg solat jap, surau dia comel je betul2 kat tepi entry bekas tapak eye on malaysia mula2 turn hus aku, tgh tunggu tu tetiba anak aku duk diam jap, muka cam tgh teran2, rupa-rupanya tgh wat kuih.....wargh time2 ni gak dia wat. bab ni aku lemah tul..tgu jap sebab aku nk solat dulu...selesai je abg aku bising kata anak dia busuk..g la angkut si kenit ni cari toilet, sik baik ada toilet kt2 ctu je...toilet moden yang canggih, teruja jap masuk toilet nih, ada air-cond lagi, hulur tangan je dengan sendiri air tu keluar, ..tmpt tukar pampers pun ada, dia melekat kt dinding, just tarik n turunkan....jakun tul aku...sekali masuk 20 sen, lepas 15 minit dia akan terbuka sendiri, tp aku duk terpikir camne la kalau waktu membuang tu tgh sembelit..ngeri2....skrg semua dah moden, tmpt membuang pun dh dasyat skang kan........sampai2 je restoran nelayan dh kul 8.15, lewat 15 minit, ramai org, macam ada function aritu. sib baik wat reservation.makanan dia buffet 3 in 1,( malay cuisine, steamboat & BBQ ), RM 28 sorang...tp malam tu BBQ x de so kitaorg belasah steamboat n nasi minyak..anak aku makan sampai 2 pinggan...berpesta makanan dia malam tu.

tu dia....anak aku ler tu..makan x ingat. sikenit ni memang obses ckit bab makan. mintak maap la yer...ini round 1


yang ini pulak round ke 2. hahaha jangan x caya, badan je kenit tapi makan mengalahkan mak bapak dia...berbaloi gak bawak si kenit

jeng..jengjeng..inilah dia besday man kita...

emm...ini diantara menu kitaorg malam tu..steamboat..macam2 ada, ada udang, ketam , sotong, dn macam2 lagilah...apalagi silalah tengok


ini udang, banyak kan..nk tau ini keje hus aku...cam x pernah makan udang plak, at last x larat nak makan


makan..jangan x makan, mama yang belanja kali ni


ntah apa yang digelakkan pun x tau, kelakar sgt ke dapat makan?????emm



itu la dia, bila makanan banyak dibuang2, dh muak la agaknya tu


gambar aku wajib ada, awat aku x kurus2 nih...warghhh, tension2





k, gambaq atas ni antara pose2 yang terbaik antara yang x berapa baik k, layan je la...

Anyway, for my hus, mama and Fasiha ucapkan Selamat Hari Lahir yang ke 34, semoga dimurahkan rezeki, dan sentiasa berjaya dalam apa jua yang papa lakukan, kitaorg akan selalu sayang dan mendoakan yang terbaik untuk papa......we love u mmuahhhh(100x)

0 comments: