Monday, February 23, 2009

JU-ON!!!!


hahaha...kenapa? terkejut? terperanjat? ooo..tidak...ini bukan kisah hantu JU-ON...ini yang sebenar-benarnya anak aku.....nak tau kenapa jadi begini...jangan tanya aku sebab aku pun x tau kenapa dia suka jadi macam ni....inilah hasil kreatif lagi inovatif anak aku dalam mengerjakan bedak2 yang ada kat umah aku....


dengan rupanya yang sebegini, haruskah aku marah???!!! anak aku ni memang pantang dibiarkan sendiri....kalau diam tu, adalah projek yang sedang berjalan...x projek juta2, projek cukup2 makan.....geram..memang aku geram....mentang2lah papa dia x de coz ada keje...aku jadi amah nak membersihkan hasil2 keje dia sengsorang..xpe xpe memandangkan hasilnya agak memuaskan aku x jadi nak marah...aku mula dok piki..emmmm...sekata jugak dia tepek bedak ni...good job, x pelah anak aku memang x pernah kasi chance aku dok senang lenang diujung minggu...aku redha



silalah hayati dan dalami kehalusan dan kesenian yang cuba ditampilkan...itupun kalau paham...wakakah...layan jela

0 comments: