Friday, February 6, 2009

besday my little princess.......2 yr

kesian tul blog aku nih...semuanya citer2 lama..xpelah still new entry kn...kali ni pasal besday my little princess, fasiha pada 1st feb ( hari wilayah gitu)...dah 2 tahun anak aku..emmm cepat tul masa berlalu, ini juga bermakna aku pun dah semakin tua..oppsss bukan tua k, tapi matang..besday dia kali ni aku x celebrate besar2 sgt coz nk budget, wat ni pun atas permintaan so demi memenuhi permintaan, kitaorg ok je...event ni kt umah makcik hus aku, guest yg hadir pun adik beradik hus and sedara mara terdekat, adala lebih kurang 5,6 family...aku beli kek & satay, d rest makcik dia prepare...kira oright la tu...yg x bestnye anak aku pulak wat perangai...mengamuk, ini kes nk tido la...org duk sibuk nyanyi lagu besday dia duk melalak...tension gak...bikin rosak ana nyer program je...

kek ni aku beli last minute kt SC, x de tempahnya2....gambo atas kek tangkap muat je...tp aku x berapa puas hati sangat coz gambaq yg tampal atas kek gelembung2, cam x melekat tul2....argghhh nak komplain pun benda last minute so hasilnya pun last minute la kan


ish...mesti nk inteprem gak...ha time ni si kenit dh cm nk wat perangai...x senang duduk...cari hal nk nangis..dh pandai wat muka bosan...aku je duk tersengih sesorang...control2, muka kena control ayu k


inilah bentuk menu kitaorg hari tu...ada satay, bihun dll...memang simple tul....tp bila tgk 2,3 kali cam x cukup budget pun ada gak.....hehehe...


masa nyalakan lilin, anak aku still ok lagi, mungkin teruja ckit bila tgk papa dia nyalakan lilin atas kek..


time nyanyikan lagu, anak aku dh start nangis, bila suh tiup lilin makin kuat pulak lagu nangis dia, at last papa dia gak yg tiupkan lilin...kira cam tiup lilin sendiri la yea, x yah celebrate besday papa 4 feb ni...save budget...hehe, kejam tul aku ni...


time potong kek dh ok ckit..yela dapat pegang pisau, pulak tu potong kek lagi...pas2 mengamuk nk cincang2 kek tu..tension jap aku..

meh cini mama suapkan..nyum2 sedapkan, kalau sedap jgn nangis, kalau nangis x dpt makan k...


alhamdullilah, semua yg dtg besday fasiha semua bawak hadiah, thank u so muchhhhhhh......wat susah2 je, anyway hadiah semua cantik2 dan fasiha suka bangat, ikutkan mak dia lagilah suka. meh cni nk explain satu2 present yg fasiha dapat...

tabung tu tukcu kasi, tukcu ni pakcik/makcik hus aku yang bongsu, yg bestnyer tabung di sediakan siap dengan duit sekali, hampir 1/2 tabung tu diisi duit...tima kasih bebanyak....jangka masa tabung tu penuh dapat di pendekkan..wakakah. yang drawing pad tu, maksu/paksu fasiha yg bagi kiranya diorg ni adik hus aku yg bongsu, pendek citer adip ipar aku la...tima kasih jugak....


gaun merah ni, wan fasiha kasi, wan ni kiranya makcik hus aku yg paling dia rapat coz dialah jaga hus aku masa diorg kecik2 dulu. yang baju oren belakang tu cam sweater tu, paklang fasiha kasi, paklang ni adik ipar hus aku.





kad & teddy bear & hamper makanan tu maklang fasiha kasi, maklang ni adik hus aku. yang coklat van houten tu mona kasi, mona ni mak sedara fasiha, sepupu kepada hus aku, kebetulan waktu ni tgh cuti belajar, dia tgh belajar amik medic kt rusia, bakal doktor la kiranya.

yang bagi duit atuk uda dengan onyang fasiha, atuk uda ni makcik hus aku dan onyang plak ialah nenek hus aku....anyway aku, my hus and fasiha nk ucapkan bebanyak tima kasih yang terhingga sebab mensudikan diri kemajlis kami yg x seberapa ni dan yg paling penting hadiah yang cantik2....we love it su much, tq again.

0 comments: