Friday, June 26, 2009

adik aku dah kawin....part 2(final part)

Kali ni, aku nak citer time wedding kt umah aku plak....kiranya sambut menantu la...majlis belah lelaki ini di buat selang sehari selepas umah pompuan...bagus gak dekat2 harinye..sbb x kanla aku nak amik cuti memanjang...dh macam aku plak yg nak kawin nnti...


gambo ni kira cam intro la yea...nk kasi warming up ckit entry kali ni, ginilah rupanya pelamin umah kami...simple2 je coz space pun idok ler besar mana kan...


ni anak aku ngan cousin dia, adiana...kecik2 dh berangan nk kawin..suh begambo kemain dia sengih...pelamin umah aku dah macam playground dah..itu ler buaian, itu ler gelongsor...itulah stage AF7...ada yg jadi AC, ada yg jadi macam2 aznil...senang citer, macam2 ader....mau x sempat bersanding dah ranap...tp sib baik stabil lg....


ha ni dia makbapak pengantin lelaki, mak bapak aku ler tu....sibuk sambut2 tetamu ni...penat mana pun kena senyum..almaklumlah tgn kena sangkut mengangkut yee..skill kena baik punyer,hahaha...


ketibaan pengantin...ha cuba korang teka sape yg menyambut...dh tentulah aku...dh macam makcik2 aku ni...kejam ke x kejam namanye..sampai hati dorang suh aku....aku duk depan nak amik gambo je..bukan nak g sambut...x pe2 aku kan jenis cool ...hantam sajala labu..kang kesian plak pengantin duk tercegat x disambut2...tp korang perasan x tudung pengantin pompuan tu...kesian benar aku tgk...rasa nk g tarik kebelakang je tudung dia....mata sayup2 je nampak....kalau aku tu, dh ku sound mak adam tu...


ha, yg kek ni aku yg sponsor ye ( baik punye statement, macam x ikhlas plak...ish mana ada...aku ikhlas nk seponsor, dari jauh di lubuk hatiku... )ikhlas3..mana x ikhlas nye plak



ha...suap2 jgn x suap..jgn waktu ni je suap menyuap..jgn esok2..di katanye buang tebiat plak ( ish pesal aku cam jeles je ni...)



itu dia pengantin lama kite...cewahhh...bukan main lagi bersanding ye...xpe2 kitaorg mmg bagi chance selalu....silalah2


ni suppose nye gambo family, tp anak aku hilang, laki masing2 pun hilang...kabonye tido dlm kete sbb letih sesangat...boleh gitu?? anak aku mmg suke wat perangai time2 gini, x macam maknye,suka interframe...hehehe...so gitu ler citer wedding adik aku yg sorang ni...actuallynye kitaorg sangat close coz beza pun setahun je...dulu aku ler kakak, aku ler kawan, aku ler bank, aku ler pakar motivasi, aku ler macam2...tp skang dh lain....masing2 ada life sendiri....aku doakan dia akan terus jadi seorg yg sgt bertanggungjawab dan happy selalu ( cam sebak je)....dan yg penting aku nak anak sedara yg comel2...wakakah...work hard okay....dah ler aku dh letih bercerita..lastly....nothing special but will always be remember

0 comments: