Wednesday, June 24, 2009

adik aku dah kawin....part 1

wah...cam kelakar je kan bunyi entry kali ni...cam org nk tau sgt je....wakakah....tp aku nk citer gak...sebenarnye dia kawin dh lama x lama gak la...29 mei baru haritu, dh sebulan gak...macam2 dh boleh jadi kan....hahaha...ok2 x mau 18sx dah...back to U...aku dh lama nak wat entry ni tp asyik tunda je sbb kemalasan melanda...memandangkan minggu ni ada kelonggaran kt off sbb semua bos2 o/stn, aku pun makan gaji buta jap...selongkar nye selongkar jumpa gambo2 kawin adik aku....part 1 kali ni aku citer masa dia nikah dan majlis sebelah pompuan dulu k..


inilah dia adik aku merangkap pengantin lelaki...masa ni kecut siut dia..bukan setakat dia ngan aku2 sekali kecut...asyik nk terkucil je...nk tau kenapa sebab aku malu kalau dia x dpt jawab soklan2 tok kadi tu ...maluuuuuuu beb....


yang ni plak pengantin pompuan kira dah jadi adik ipar aku la....hehehe..sabar x sabar jela dpt kakak ipar cam aku ni...tp x pe jgn gelabah sbb aku bukanlah teruk sgt, akulah kakak ipar yg paling sporting...x susah sgt nak amik ati aku ni..blk kg tolong mak aku masak je aku dh orait...wakakah jahat nye aku kan...




masa belah pompuan warna temanya hijau...sejuk mata cam garden gitu...banyak bunga-bungaan...majlis dia pun sederhana dan simple...masa makan beradap best giler lauk2 dia...time itulah anak aku wat perangai, menangis x tentu pasal, campak2 makanan...aku pun cam nak naik antu jap...sib baik ramai org, dh tentulah kena control, cakap pun ketap2 bibir dah, last2 papa dia bawak lari masuk kete....aku terus sambung makan...org tgh duk tgk aku ni...aku wat bodo je...mesti org pelik boleh lagi sambung makan budak ni, laki dia x sempat makan pun, ahhh...peduli apa, aku kan tgh amik turn ni...jap lagi turn dia la...habis je makan, aku g kt kete, tgk2 anak aku tido...patutla mengamuk..geram nyeeeeeeeerrrrrrr....aku x puas hati hari tu sebb x dpt nk salam2 pengantin sblm balik cam dtg majlis kawan2 plak...dah la tu x dpt tgk bilik pengantin...so x de la gambo nye yek




ha...kalau dh kawin kt johor, seharusnya la ada tol, ni bukan tol yg cam highway utara selatan tu ni tol tuk tgk pengantin pompuan masa sanding...kalau rasa2 x nak bayar tol, duk jelah sanding ngan pengantin pompuan x nampak muka..hehehe....so sesape yg berniat nk kawin ngan org johor tu, sediakalah duit bebanyak..sebb skang org jaga tol semua dh educated, materialistic gitew...


ini je gambo papa ngan fasiha yg dapat aku tangkap...time ni dh start nk wat perangai dah...grrrr


yang ni gambo keluarga sebelah lelaki, ceh..ceh.. cuba cari dimanakah aku berada aku...ya! betul! yang tembam mambam tu kan..


terimalah gambar penutup tuk part kali ni...3 kanak2 yang bikin fening...

0 comments: