Monday, August 2, 2010

manikss..oh maniksss....

fuh lama giler rasanye tak berblog....emm byk gak benda yang berlaku dlm sepanjang ketiadaanku di alam maya...wah cam aper-aper je aku nih....actually lately ni agak cbuk ckit...kebetulan my sis pindah rumah...byk benda nk tolong...ada rombongan dari johor datang tolong gak....semestinya parents aku ngan adik2 aku...kalau x dtg tolong confirm x ngaku adik hahahahaha....gambar rumah dia aku x sempat capture...nanti2 la aku letak kt blog nih....honestly memang besar giler ( pd pandangan peribadi aku la), mmg puas hati...tp skrg ni aku x nak citer pasal rumah dia yang aku nk citer ialah ttg hasil beadings aku...aku mmg selalu jahit manik ni tp biasanya baju kakak aku je...dan akhirnye aku dpt peluang jahit untuk dia nyer colleague...suspen gak takut2 x cantik dan x memberi kepuasan pd si pemakai...kalau kakak aku nyer lainla...x cantik pun pun bukan org lain nyer hahaha jahat nye aku...tp berbekalkan sokongan hus dan kakak akhirnye baju tu dpt gak disiapkan....yang empunya badan nak design yg simple especially bhgn leher dia yang kosong....dan dia puas hati...alhamdullilah....aku xcited letak kt blog nih sbb inilah tempahan pertama yg aku terima selain kakak aku huhuhuhuhu so touching ok..so silalah tgk hasil kerja ku yang x seberapa ni....cheewahhh





tadaaa....begitulah hasilnye....so sekian terima kasih

0 comments: