Thursday, August 5, 2010

31 July & 3 August 2010

Entry kali ni aku nk citer pasal tarikh2 di atas......first, 31 july ----- its's my mom besday!!!!! Happy besday mak....aku selalu wat entry lambat kan, almaklumlah selalu ketandusan masa...dan 3 august was my brother besday, Nizam...happy besday my little brother ( little ke, dh mcm bapak org dh aku tgk)...so ni macam entry 2 in 1 alaaa...cam iklan syampoo dulu2 sbb iklan skrg semua dh 3 in 1 hahahahah , alkisah 2 org berkongsi rasa yang sama......haritu celebrate mak nyer besday kt Johnnys, alpha angle..gambar x byk sebb maktuk malu dan kitaorg cbuk nk mkan...yang adik aku ni aku wish je sbb jauh xleh nk celebrate ( save ckit)...jgn mare


ha...cuba tgk tu gambo kek je yg ada, tu pun blurrr...yg tukang amik tu kelaparan sgt ler agaknye


Mak

Mak, Selamat hari jadi yang ke.... tut tut...semoaga mak sentiasa sihat selalu, dipanjangkan umur , sentiasa gembira dan dilimpahkan rezeki yang berlipat kali ganda....sbbnya hidup anakmu ini tidak akan bermakna tanpa dirimu....anakmu ini selalu berharap agar dapat menyambut harijadi mu beratus2 kali lagi..maafkanlah diri ini andai ada kesilapan ku yang mengguris hatimu....kami semua sayangkan mak forever n ever, cucu2 mu juga sentiasa mendoakan agar maktuk mereka sentiasa sihat dan berbahagia selalu....

My little brother ( Nizam aka chu ijam )

Ijam...happy besday beb yang ke-26...aku doakan ko dipanjngkan umur dan dimurahkan rezeki...semoga dpt cepat2 kumpul duit dan kawin...ko kan asyik citer nk kawin tp duit x pernah cukup kan kan ...aku berharap sgt ko akan menjadi seorg anak, suami dan ayah yang baik...wish u all d best....dan yang penting skrg ko kena jaga ayah dan mak dengan sebaik mungkin...

oklaa tetiba aku rasa sebak...sobsob so itu je untuk entry kali ini...pasni aku nk citer pasal bisnes kecil2lan untuk raya tahun ni, ramadhan pun dh nk dtg berlabuh, tidaklah bisnes besar mana pun, ciput but it is a good beginning...ok cu.

0 comments: