Thursday, June 24, 2010

My Officemate's Weddings

Last 2 weeks on 13th june,aku g gerik sebab meraikan perkahwinan offmate aku, Nur Kamsiah Mokhtar dengan pasangannya......apa2 pun "Selamat Pengantin Baru dan semoga berkekalan hingga ke akhir hayat hendaknye....." memandangkan aku dh berjanji utk datang maka haruslah aku menunaikannya lagipun teringin jugak nk tgk pekan gerik...hehehe...aku siap bawak mak ayah sekali, memang dari mula berhajat nak bawak mereka, nak bawak jenjalan sekali sekurang2nye fasiha ada atok kesayangannya, tidaklah dia boring sgt. lgpun sabtu 12 june tu ada kenduri kawin anak sepupu ayah aku kt ipoh so singgahlah jap .Actuallynye malam 12 june pun kitaorg dh smpi sbb takut kalau bertolak pagi 13 june tu dari Ipoh alamatnye x sempatlah tgk pengantin bersanding, almaklumlah aku paham bebenor waktu2 bgn tido laki aku ni......huhuhuhu....
masa ni tgh odw ke Gerik, baru lepas menghadiri majlis perkahwinan anak sepupu ayah aku kt Ipoh..kasi pose manja anak beranak ckit

kejap je duk ngan mama dia, last2 lari kebelakang duk berkepit ngan atok dia

ini mak aku....siap senget2 aku nak mengambil gambar ni, nk kasi lebih berseni ckit, wakakah...berseni keeeee????

gambar aku haruslah ada yek...hehehehe...honestly ckp , perak mmg sgt panas

kitaorg stay kat Hotel Gerik sebbnye lagi dekat lagi bagus....ko bgn kul 12 pun masih sempat tgk pengantin bersanding....hehehehe.., tp biasalah kan bila hotel yg baru dan x berapa nk ada bintang ni of courselah x seperti yang kau harapkan.....cuba bayangkan sedap2 ko tgh bersantai tetiba org bukak pintu bilik, mau x berderau darah ko....sib baik waktu ni mak ayah aku tgh lepak kt bilik aku sebb ayah aku nak layan bola ngan laki aku....apalagi mengamuk la ayah aku, cuba bayangkan kalau waktu tu ko tgh brmanja2...apa kes???.mau jadi mimpi ngeri...rupa-rupanya org tu memang dibagi kunci bilik kitaorg, punyalah x de sistem rekod dan x de ciri keselamatan langsung.....last2 mmg salah diaorg sbb bila tukar shift ada yg x tau kalau bilik ada org......giler tul....dh sah2 la ko x rekod....nasib baik 1 malam...sabar jelah...
inilah rupa bilik aku kt Hotel Gerik tu...

besoknye, pagi2 aku dh bgn sbb mak aku ajak pusing pekan gerik...kecik dan sederhana je pekan dia....pastu aku g breakfast ngan mak ayah aku sbbnye laki aku tido x bgn2...nk tgu dia gamaknye aku anak beranak ikat perut smpi umah pengantin la...dh biasa dh dgn keadaan spt ini....lebih kurang kul 12 kitaorg checkout dan smpi umah pengantin dlm kul 12.30 gitew....
peace & i love u (love x berapa nk jadilah )......

inilah dia rumah pengantinnya

inilah dia my offmate merangkap pengantin perempuannya, bukan senang nk tgk pengantin perempuan ni bersolek.....lain beb muka ko...hehehehe..sesekali bersolek anggun je


sampai2 je kitaorg x terus makan, ayah n laki aku lepak2 kt bawah pokok sbb masa ni ramai sgt yg tgh makan...aku plak ngan mak aku dh diberitahu kena makan kt dlm umah...hehehe jgn marah ye bang...auwwww...aku pun sempat la capture beberapa gambar sebelum pengantin lelaki sampai
tgh tgu nak makan, ramai dan meriah sungguh majlis ni

me & d bride


kt bawah ni antara gambar2 sekitar majlis......selamat mencuci mata x larat nk citer satu2....semput den...








pengantin di singgahsana nan indah


begitulah berakhirnya zaman bujang Cik Nur Kamsiah..hehehehe selamat melayari alam berumahtangga dengan sebaiknye....teman pun dah agak semput sedikit ni, tercungap-cungap teman bercerita mcm teman plak yg kawin kihkhihkih...so all the best to u......mmmuahhhhh.....

0 comments: