Monday, May 18, 2009

Mari Menconteng Bersama.....

dah macam rancangan tv kan...hahaha...entry ni x delah gempak mana pun...cuma aktiviti hujung2 minggu dihujung2 bulan...citer pasal anak aku..of course la kan sebbnya aku kalau hujung2 minggu di hujung2 bulan mmg xde mende lain selain tidooo...wakakakh so aktiviti ni 100% my hus nyer idea ( dia memang x boleh tgk aku cam dh xde keje kt umah tu ). idea ni dtg nye dari DVD Barney yg dh beratus kali duk ulang kt tv yang aku rasa macam dh hafal dah....tp sebagai ibubapa yang prihatin aku kena banyak bersabar walaupun aku missed a lot of my fav show....sedih rasa...so papa dia pun nk bagi la rasa dia mewarna dengan water color yang memang konpem akan buat aku terjerit2 nanti...






dia memang excited sbb dapat kaler mengaler ni...ntah apa2 ntah dia mengaler pun aku x tahu, suh kaler yang ni dia kaler cam tu...aku suh tulis A, lain yang dia buat...emm..ikutla...janji anak mama seronok...at lastnyer aku yang melayan sengsorang....mengemas nye pun aku sengsorang....


jeng..jeng jeng..inilah hasilnya....gambo2 kt galeri lukisan tu pun kalah kan.....hahahaha...hentam saja la labu....

0 comments: