Sunday, January 18, 2009

tragedi hujung minggu....

bersambung dari entry sebelum ini..., time on d way balik dari playground, makcik hus aku call, actuallynya dari semalam hus aku ada cakap yg makcik dia nak pinjam kete sebab nak g majlis pertunangan anak sepupunya....so kitaorg pun direct balik umah...balik2 je umah pakcik hus aku dh tunggu depan umah nak amik kete...makcik hus tidak le ikut coz dia tunggu kt umah..lepas bagi kunci dan sedikit ingatan, pakcik hus aku pun g la....aku pun planning la nak sambung tido oppsss tidak tidokan anak aku sebenarnya sbb dia pun cam layu je...sblm nk tidokan si kenit ni, aku singgah jap toilet melepaskan apa yg patut...masa dlm toilet aku dgr la hus aku ckp phone dgn seseorg, bunyinya cam cemas je.....aku dah syak ada sesuatu yg berlaku ni sebab dari awal lagi hus aku nk bagi pinjam kete aku dh x sedap hati....tup2 memang betul..kete kitaorg ACCIDENTTTTTTTTTTTT....wargh tension tul aku....x sampai 10 minit pun kitaorg bagi..hus aku pun kelam kabut kluar, cuma sempat bgtau kete accident je...aku pun x de la tanya banyak...x de mood. aku terus masuk bilik tidokan anak aku....lebih kurang 1 jam hus aku ngan pakcikmakcik dia pun balik...pendekkan citer, memang salah dia coz behenti tgh jalan...ish lagilah aku hangin...tp aku diam jerlah malas nak campur.....yg paling aku sakit hati abg aku g claim insurans....alamaknya mcm kitaorg ni menanggung kesalahan org la...kete pun katanya lagi 2 minggu baru siap....fed up aku...ni nak g melaka tahun baru cina terpaksa menumpang2 org....nak tunjuk gambo kete accident tu aku x de plak time tu, hus aku pun x terpiki nk amik...tension2

0 comments: