Monday, January 5, 2009

Hari Pertunangan Adikku....

emmm....29/12/2008 sah adik aku yang gatal ni hehehe telah menjadi tunangan orang....hahha...kelakar la jugak sebab x sangka masa cepat sangat berlalu...cam terngiang2 dulu masa aku usik dia bab2 kawin mesti dia melenting..kononnya x main la bab2 kawin ni...nak enjoy dulu la, muda la..macam2 la..sekarang ni x sabar nak kawin dah padahal x sampai sehari pun tunang...he miang keladi gak adik aku...( cam aku jugak la time2 nak kawin dolu2..hehehe)semua semakin membesar dan akan melalui hidup masing2 dengan cara yang tersendiri...rasa macam baru semalam je kitaorang membesar , bergurau senda, siku menyiku, berguling2 hehehe....x lama lagi naik pelamin, dah ada keluarga sendiri....namun aku bersyukur segalanya berjalan dengan lancar waktu majlis tu walaupun agak kelam kibut dibuatnya...mana tidaknya majlis adik aku ni wat hari Isnin, aku balik hari sabtu, satu menda pun x wat lagi...mak aku dah cam nak menangis aku tengok...bak kata orang tido x lena mandi x basah la...nak harap kakak aku yang satu tu emmm.....forget it la...yang tu tgh mabuk teruk pregnant, kang ada yang hantaran muntah mak dara kang...he loya tekak den ni dah...walaupun pihak kitaorang lelaki namun persediaan di saat2 akhir agak mencabar jugak dibuatnya....dengan campurtangan anakku yang semememangnya 'kreatif ala inovatif' ni memang menjadi la kiranya hantaran aku yang ala2 gunung berapi nak meletup.......ishhhh geram sungguh dibuatnya...

inilah dia adikku yang bertunang tu..hehe


kat bawah ni semua gambar2 hantaran dari pihak kitaorg ( lelaki ), tema purple pink, enjoyz la d pictures k..layannnnnnn...x yah la aku explain satu2 gambaq yea...cuci mata je la








Dan ini pulak hantaran dari pihak perempuan, temanya orange....






inilah dia bakal adik iparku.....

so kat bawah ni semua adalah antara gambar2 yang diambil dari awal hingga akhir majlis.......









0 comments: